.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
منتخبان مردم مازندران در مجلس یازدهم تعیین شدند
دبیر ستاد انتخابات مازندران نتایج انتخابات در ۹ حوزه انتخابیه استان را اعلام کرد و گفت: منتخبان مردم استان در مجلس معرفی شدند.

به گزارش شمال نیوز، مهدی محمدیبا اشاره به اعلام نتایج انتخابات در ۹ حوزه انتخابیه استا اظهار داشت: در حوزه انتخابیه ساری و میاندورود، منصور علی زارعی با ۶۶ هزار و ۲۲۵ رأی و علی بابایی کارنامی با ۴۱ هزار و ۹۸۳ رأی و در حوزه قائم‌شهر، سوادکوه، جویبار، سوادکوه شمالی و سیمرغ، کیوان مرادیان با ۶۱ هزار و۸۵۰ رأی و کمال علیپور با ۵۷ هزار و ۴۷۶ رأی به عنوان منتخب مردم در مجلس راه یافتند.

وی افزود: همچنین در حوزه انتخابیه بابل، علی کریمی با ۵۳ هزار و ۶۶۶ رأی و مهدی سعادتی با ۵۱ هزار و ۸۲ رأی، در حوزه بهشهر، نکا و گلوگاه، غلامرضا شریعتی با ۵۷ هزار و ۹۴۵ رأی، حوزه انتخابیه آمل، رضا حاجی پور ۵۷ هزار و ۹۵۱ رأی و در حوزه بابلسر و فریدونکنار، علی‌اصغر باقرزاده با ۳۰ هزار و ۴۳۰ رأی به مجلس یازدهم راه یافته است.

محمدی ادامه داد: در حوزه نور و محمودآباد، ولی اله فرزانه با ۳۵ هزار و ۳۴۷ رأی، حوزه نوشهر، چالوس و کلاردشت، محمدعلی محسنی بندپی ۲۴ هزار و ۹۲ رأی و حوزه تنکابن، عباس آباد و رامسر سید شمس الدین حسینی با ۴۴ هزار و ۹۷۳ رأی منتخب مردم معرفی شدند.

به گفته محمدی بیش از دو میلیون و ۴۳۴ هزار و۴۵۵ نفر در استان واجد شرایط رأی دادن بودند که از این ۱۲۸ نامزد، منتخبان خود را در خانه ملت انتخاب کردند.

مازندران ۱۲ کرسی در مجلس دارد./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.152 seconds.